Ποιοι είμαστε ;

Είμαστε μια ομάδα φίλων που κατοικούμε και δραστηριοποιούμαστε πολιτικά και κοινωνικά στο Χολαργό με παρόμοιους προβληματισμούς και οράματα. Κατά καιρούς και σε επίπεδο καφενείου εκφράζαμε την ανησυχία μας για τα τεκταινόμενα της Κεντροαριστεράς τόσο στη χώρα μας , όσο και στη γειτονιά μας. Αποφασίσαμε λοιπόν να γνωστοποιήσουμε στο διαδίκτυο αυτά που συζητούσαμε στο καφενείο , για να συμβάλλουμε με τον τρόπο μας στην ανάπτυξη και προώθηση της Συμμετοχικής Δημοκρατίας.

Πιστεύουμε ότι η ομάδα μας θα μεγαλώσει και με νέους φίλους εκτός της γειτονιάς μας , ώστε το blog μας να αποτελέσει ένα ακόμη βήμα διαλόγου στο Διαδίκτυο, από το οποίο θα βγει κερδισμένος τελικά ο ίδιος ο πολίτης που θα συμμετέχει.

Τα κείμενα μας δεν θα είναι μόνο προϊόντα διαβούλευσης από το Διαδίκτυο, αλλά και συζητήσεων που ήδη έχουμε οργανώσει και θα συνεχίζουμε να οργανώνουμε στη γειτονιά μας για τους συμπολίτες μας, που δεν έχουν πρόσβαση στη Νέα Τεχνολογία. Από τη μια μεριά οι απόψεις που θα εκφράζονται ηλεκτρονικά στο blog αυτό θα μεταφέρονται σε αυτούς και θα συζητούνται και από την άλλη τα σχόλια, οι απόψεις και τα συμπεράσματα των συμπολιτών μας που θα εκφράζονται στις συγκεντρώσεις στη γειτονιά μας θα αναρτώνται με ευθύνη των διαχειριστών του blog.

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ… ΕΛΛΗΝΑΣ… ΕΙΜΑΙ;

του Αντώνη Μανίκα
Ακούω συνέχεια για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε Ελληνικό νοικοκυριό , και πώς θα ανταπεξέλθει στο δύσκολο δρόμο της προσαρμογής εν μέσω ύφεσης και χωρίς ρευστότητα.

Ακούω ότι επειδή η Ευρωπαϊκή τράπεζα αύξησε τα επιτόκια δανεισμού ,θα αυξηθούν τα επιτόκια και οι δόσεις για τα καταναλωτικά , στεγαστικά , επιχειρηματικά , πιστωτικές κάρτες κ. λ. π. και πως θα ανταπεξέλθουν τα νοικοκυριά.

Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει κανένα τέτοιο δάνειο , τι να κάνει ;

Ακούω ότι ξεζουμίζει η εφορία τους Έλληνες με την ρύθμιση και τακτοποίηση των αυθαίρετων και θα κληθούν να πληρώσουν πρόστιμα. Το ερώτημα είναι που θα τα βρουν τα χρήματα, εν μέσω κρίσης.

Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει κανένα αυθαίρετο , τι να κάνει;

Ακούω ότι θα πληρώσουν πρόστιμα οι Έλληνες για την ρύθμιση των ημι - υπαίθριων και την νομιμοποίηση τους.

Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει κανένα ημι- υπαίθριο να ρυθμίσει, τι να κάνει ;

Ακούω ότι οι συμπολίτες μου δεν μπορούν να πληρώσουν φόρους για τα τεκμήρια… και δεν μπορούν να συντηρήσουν τα σκάφη τους ή να στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία κ. λ. π.

Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει σκάφος και δεν στέλνει τα παιδιά του σε ιδιωτικά σχολεία , τι να κάνει;

Ακούω ότι οι επιχειρηματίες δεν μπορούν να καταβάλουν το ΦΠΑ ( που έχουν εισπράξει ) και πρέπει να γίνει ρύθμιση ,σε δόσεις.

Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν χρωστάω ΦΠΑ ,τι να κάνει ;
Ακούω ότι στενάζει η αγορά από τις συνεχείς περαιώσεις και κάθε επαγγελματίας που πρέπει να πληρώσει για την περαίωση πνίγετε και δεν έχει χρήματα.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει καμία περαίωση τι να κάνει;
Ακούω ότι πρέπει να δοθεί ρευστότητα και νέα δάνεια από τις τράπεζες για να κινηθεί η πραγματική οικονομία.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν χρειάζεται κανένα δάνειο τι πρέπει να κάνει;
Ακούω ότι οι τράπεζες κάνουν κατασχέσεις αυτοκινήτων γιατί οι πελάτες τους ( αγοραστές ) δεν πληρώνουν τις δόσεις και μάλιστα το κράτος πρέπει να νομοθετήσει ενάντια στις κατασχέσεις.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν χρωστάει και πήρε το αυτοκίνητο του χωρίς δάνειο ,τι να κάνει;
Ακούω ότι οι εφορίες ζητούν από αυτούς που χρωστάνε φόρους να πάνε να τους ρυθμίσουν σε δόσεις γιατί θα κινηθούν νομικά . Και μάλιστα αυτές οι οφειλές είναι δις εκατομμύρια .
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν χρωστάνε στην εφορία ,τι να κάνουν;
Ακούω ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι παραπονιούνται ότι χάνουν κάτι extra επιδόματα - που διπλασίαζαν το μισθό τους - και δεν μπορούν να ζήσουν
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν είχε ποτέ τέτοια επιδόματα τι να κάνει;
Ακούω ότι οι νέοι, είναι απεγνωσμένοι γιατί πλέον δεν μπορούν να διορισθούν στο δημόσιο και δεν έχουν μέλλον
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν ήθελαν να διορισθούν ποτέ στο δημόσιο ,τι πρέπει να κάνουν;
Ακούω ότι άνθρωποι που έχασαν την δουλεία τους στον ιδιωτικό τομέα( όπως και εγώ ) δεν μπορούν να ζήσουν.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που έχει κάτι οικονομίες στην άκρη ( για τα δύσκολα ) γιατί μπορούν να ζήσουν;
Ακούω ότι δεν υπάρχουν πλέον δουλειές και πρέπει ο κόσμος να μεταναστεύσει και να αλλάξει αντικείμενο εργασίας.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που αυτό το βλέπει ευκαιρία ,τι να κάνει ;
Ακούω ότι κάτι επαγγελματίες από τα κλειστά επαγγέλματα ( Ταξί – Φορτηγά ) χάνουν τις άδειες τους , που τις πουλούσαν στην μαύρη και αφορολόγητα και καταστρέφονται οικονομικά.
Ο πολίτης ( όπως εγώ ) που δεν έχει καμία τέτοια άδεια τι πρέπει να κάνει ;
Τελικά έχω τρελαθεί ,δεν ξέρω τι είδους Έλληνας είμαι εγώ και αυτοί οι συμπολίτες μου που είναι σαν και εμένα.
Μάλλον είμαστε ηλίθιοι ή κάτι… χειρότερο ,αφού δεν έχουμε τίποτα από αυτά που θίγουν όλους τους άλλους συμπολίτες μας.
Μάλλον κάποιο σοβαρό λάθος έχουμε κάνει στην ζωή μας και πηγαίνουμε κόντρα στο ρεύμα και ενάντια στους πολλούς.
Πραγματικά αισθάνομαι ηλίθιος ή από άλλο πλανήτη ,αφού όλα αυτά που απασχολούν όλη μέρα τους περισσότερους συμπολίτες μου και τα ΜΜΕ ,δεν με αφορούν.
Θα ήθελα να δω τελικά ,ποιός θα ασχοληθεί και με αυτούς τους πολίτες που δεν χρωστούν , δεν έχουν κλέψει , δεν ανήκουν σε συντεχνίες με ειδικά προνόμια , δεν έχουν παρανομήσει ,δεν έχουν εκμεταλλευτεί, βαδίζουν λογισμένα, επιχειρούν νόμιμα, δουλεύουν τίμια , σχεδιάζουν μακροπρόθεσμα και είναι αισιόδοξοι.
Πότε θα σταματήσει αυτός ο βιασμός της λογικής ,αυτή η ισοπέδωση ,ότι όλοι είμαστε ίδιοι , προβληματικοί και αναγκεμένοι.
Πώς και ποιός θα μας προστατέψει από αυτή την ισοπεδωτική αρνητική- καταστροφική προπαγάνδα.
Κοντεύει να με πιάσει κατάθλιψη και να πιστέψω - κόντρα στην λογική - ότι δεν υπάρχουν άλλοι …τέτοιοι Έλληνες, σαν και εμένα!!.
Ξυπνάω το πρωί , κοιτιέμαι στον καθρέπτη και αναρωτιέμαι τι είδους …Έλληνας είμαι !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: